מערכת לסינון חלקיקי דיזל לרכבי כביש
מערכת טכנולוגית המכילה קדם-פילטר המאפשר לבצע התחדשות פאסיבית בטמפרטורות נמוכות. מערכת זו מתאימה בעיקר לרכבי דיזל הנוסעים בכבישים עירוניים, לדוגמא, אוטובוסים עירוניים ומשאיות הפצה.
יתרונות המערכת
- למערכת +DPFN קדם-פילטר המאפשר למערכת לבצע התחדשות פאסיבית בטמפרטורות נמוכות
- ניקוי עצמי קבוע בטמפרטורה ממוצעת של 225°C
- יכולת עבודה רציפה 24 שעות ללא הפסקה
- פילטר וממיר במערכת אחת
- התחדשות מבוקרת של המערכת המבטיחה לחץ נמוך על מערכת הפליטה
- ערכות התקנה המתאימות למרבית המנועים הקיימים בשוק
- מערכת מתקדמת לניטור ובדיקת נתונים
תיאור המערכת
מערכת +DPFN מורכבת מיחידה קרמית מצופה בפלדת אל-חלד עם בידוד פנימי למניעת רעידות.
הסינון מושג באמצעות שיטת wall-flow (זרימה דרך קיר) שבה מצד אחד של המערכת מחוברים ערוצים. החלקיקים נשארים צמודים אל הקיר בעוד שהגז זורם דרכו. מספר רב של ערוצים משמעותו שטח סינון גדול בעל קיבולת אחסון גבוהה לחלקיקי פיח. בתהליך ההתחדשות, מערכת+DPFN ממירה את חלקיקי הפיח לפחמן דו חמצני (CO2) ומים. שארית האפר נשארת כלואה בתוך הפילטר.
עקרונות
- יחידה קרמית מונוליטית עשויה מאלומינה (תחמוצת אלומיניום)
- מבנה ״כוורת״ בעל ערוצים סגורים
- קירות בעלי מבנה נקבובי
- גזי הפליטה מסוננים על ידי זרימה דרך ערוצי הקירות
מאפייני המערכת
מתאים לעומסי עבודה |
20% פעילות למרחקים ארוכים, 25% פעילות בעומס מלא |
סוג התחדשות |
פאסיבית |
טמפרטורת התחדשות |
טמפרטורת התחדשות החל מ-250°C |
זמן התחדשות |
התחדשות תמידית בזמן השימוש |
הפחתת מזהמים |
חלקיקים (PM) מעל 99% תחמוצת החנקן (CO) מעל 95% פחמנים (HC) מעל 99% |
תקנים |
TRGS-554 / TUEV / KBA / AUVA / VERT / CARB et al |
אחריות |
שנה |
תחזוקה |
ניטור מערכת: כל 500 שעות פעילות ניקוי מערכת: כל 1,000 שעות פעילות |